PSTN Line
Ik klik ´PSTN Line´
|
En ga naar `Proxy and Registation`
|
Proxy and Registration
Hier dient de vraag zich weer aan of ik een proxy gebruik of niet? Wederom geldt hier wat ik ook op de vorige pagina heb uitgelegd.
Ik moet iig niets invullen als ik over een PSTN landlijn verbind. De ´proxy` is het IP van mijn Experia box ´192.168.2.xxx`, dit geldt iig bij KPN als internet provider. Dan kies ik ´Use Outbound Proxy´ ´Yes´. De ´Outbound proxy` is gelijk aan het IP van mijn Experia ´192.168.2.xxx` Ik ga naar `Subscriber Information` |
Subscriber Information
Ik vul bij ´Display Name´ mijn TELCO telefoonnummer ´<local acces#><subscriber#>` in, als ´0101234567´ (10 cijfers).
Ik vul bij ´User ID` hetzelfde TELCO telefoonnummer ´<local acces#><subscriber#>` in, als ´0101234567` (10 cijfers). Daarna mijn ´Password´, en bij ´Use Auth ID` kies ik ´yes`. En ga naar ´VoIP Users and Passwords´ |
VoIP Users and Passwords
Ik vul in ´VoIP User Auth ID`, ´VoIP User DP´ en ´VoIP User Password`. Voor KPN klanten met glasvezel dan staat dit op je ´VoIP` tab. Het valt allemaal erg mee en ziet er voor de hand liggend uit ´*101`, ´1` en ´<password>`. Op de sub pagina ´status´ van de ´VOIP` tab staat hoeveel internet accounts er geregistreerd zijn.
Ik ga naar ´PSTN Disconnect Detection` |
PSTN Disconnect Detection
Ik zet ´Detect CPC` op ´Yes´
En zet ´Detect Polarity´ Reversal op ´No´ Ik verander de ´Detect Disconnect Tone´ naar ´yes´ En vul bij ´Disconnect Tone´ de volgende string in: ´425@-30,425@-30,2(0.5/0.5/1+2)` Meer over het ´Dial Plan` staat op de volgende pagina. Dit is zo veel gebleken dat ik er voor gekozen heb er een eigen pagina aan te wijden. |
Submit All Changes
Wederom moet ik hier niet vergeten om onderaan op ´Submit All Changes´ te klikken om de veranderingen vast te leggen
|
´< Vorige´ / ´Volgende >´